Sunt fel de fel de articole prin presa internațională referitoare la televizoarele inteligente. Tot mai multe modele apar, la diferiți producători, tradiționali sau nu, ce oferă lucruri. De cele mai multe ori auzim de sintagma „gratis”. Acest gratis vine cu un cost, în general, pentru date personale.
Un alt articol din publicațiile străine spune că anumite programe de streaming aleg să îți vândă datele pentru a putea reuși să aibă un preț mai mic pe piață. Este cazul Roku și Amazon Fire TV.
Aceste date sunt mină de aur pentru cei din marketing sau chiar cei care vor face viitoarele lor produse, ca să vadă exact ce ai nevoie, ce ți se potrivește. Cu siguranță sunt unii producători care fac treaba asta voit, ba chiar cred că își bugetează și bani pentru viitoare amenzi.
Odată cu IoT-ul și 5G-ul, tot mai multe dispozitive inteligente din casă vor avea asemenea raportări.
Pentru noi, europenii, GDPR a făcut lucruri foarte interesante, din punctul ăsta de vedere.
Dan a zis
Buna ! A o intrebare legata de sfaturi la 2 televizoare care urmează să le cumpăr. 1 cu diagonala de 108 si unul de 139 pret pana in 3000 cel mare . Vreau imagine si smart ce e mai bun . Samsung sau Lg . Multumesc !
Marius Ppp a zis
Buna. Nu mai am ip tv. In apps. Acea imagine cu rosu. Ce pot face