O să încerc să realizez o serie de articole cu informații despre televizoare, despre branduri și dacă merită achiziția acestora. Sigur, despre achiziție nu putem să fim atât de subiectivi, rămâne la părerea voastră, rămâne să vă convingeți voi dacă merită să luați acel brand.
Rândurile următoare vor fi pentru cei care doresc să achiziționeze un televizor de la Horizon. Cel mai interesant model de la Horizon este acesta.
Sunt de ceva timp pe piață și cred că ar fi bine să știm cu cine avem de-a face.
Unde se fabrică televizoarele de la Horizon?
Locația de bază este România. Sunt modele românești, realizate de către cei de la Asesoft, mai nou preluați de NOD Distribution, unul dintre cei mai mari furnizori de componente IT din România.
Puncte de lucru mai au și în Turcia.
Într-o perioadă aveau contract cu cei de la LG pentru panourile acestora.
Ca prețuri de listă găsim modele de televizoare destul de ieftine, dar și modele cu prețuri mai piperate. Am văzut că au apărut în oferta lor modele curbate, ce merită atenția voastră. Sigur, trebuie să aveți în vedere aspectele pe care le discutam anterior în ghidul acesta.
Din punctul meu de vedere, ca funcții inteligente mi se pare destul de rudimentar față de brandurile consacrate. Sigur, dacă alegem un televizor pentru bucătărie, nu văd de ce nu am putea alege și un astfel de televizor, mai ieftin.
Diamant au o întreagă istorie pe piața din România. Cei de la Horizon le-au readus la viață și acum le produc. Practic, Diamant sunt sub brand Horizon.
Pălădescu Virgil a zis
Am cumparat un televizor smart Horizon care avea functia PIP/PAP. Plasa totala ….prezentarea care m-a facut sa il cumpar era FALSA . Nu are Pip/Pap, are 11,4 kg in loc de 7 kg, consumul este de 120 W in loc de 54 W, nu are HBO GO…lucru nementionat. Functia WIFI este instabila. La intrebarea mea ..Firma IDEALL mi-a spus sa returnez ( fiind in termen ) televizorul pe cheltuiala mea, ei urmand sa scada din valoarea televizorului o asa zisa uzura. Mi s-a spus ca de ce nu am verificat televizorul la curier…!!?? . Oare puteam sa verific functiile televizorului in strada ?? Am zis ca sunt niste setari pe care nu le gasesc (instructiunile din cartea tenica fiind neinteligibile ) si am scris la DEPANERO firma care raspunde de garantia televizorului pentru lamuriri tehnice. Mi s-a raspuns sa le trimit televizorul pentu verificare. Toate astea se petreceau in primele 3 zile de la primirea televizorului eu avand la dispozitie 14 zile pentru retur. Am renuntat…m-am pacalit iar.
Yamasha a zis
De preferat ar trebui să comandați cu livrare cu deschidere colet pentru a evita astfel de probleme.
caba ovidiu a zis
Cel mai prost smart
Yamasha a zis
Putem să fim mai exacți? Despre ce model de Horizon vorbim?! 🙂
De altfel, diferențierea de preț între brandurile mari este și actualizarea sistemului de operare. Una e android stock, alta este… televizor de buget.
Pălădescu Virgil a zis
LED Smart Horizon X-TEND 43HL7530U, 109 cm, 4K UHD, HDR10, 200Hz care vad ca a ajuns la un pret de cratita, probabil datorita calitatii si nu mai are 5 ani garantie. Pe langa problemele mentionate, trebuie sa adaug ca are o telecomanda grosolana, foarte mare si proasta. Am cumparat alta telecomanda care s-a dovedit si mai proasta. Sunt situatii cand se blocheaza sau porneste singur si trebuie resetat….decuplat de la priza. Am garantie 5 ani insa dupa un an si ceva m-am saturat si l-am vandut la jumatate de pret. Sa se pacaleasca si altii. Raspunsul ca trebuia verificat la primire este cel putin penibil, ca sa fiu politicos. Trebuia sa-l cantaresc, sa verific consumul si daca are sau nu PIP in strada ??
Yamasha a zis
Virgil, văd că tot continui și vreau să te fac să înțelegi. Eu vreau să fac o comunitate de oameni care vorbesc despre televizoare și să aflăm despre probleme. Acesta ar trebui să fie un articol în care discutăm despre problemele Horizon, da?! Nu sunt eu entitatea Horizon, nu ai pretenția de la mine să fiu asta. 🙂 Dacă vom reuși să comunicăm în mod direct cu ei, să putem să fim o „gură de informare” ar fi super, dar momentan nu ne caută nimeni.
Exemplul personal este următorul: mi-am cumpărat un TV Sony de la un magazin de la care nu am încredere. Știu că altex nu are prea multă treabă cu serviciile post vânzare așa că am tras de mânecă vânzătorul știind că îmi vine un televizor și l-am invitat să mă aștepte 2 minute cât să verific și eu televizor dacă e spart, dacă are imaginea ok. Restul detaliilor le pot vedea și după, de genul PIP sau dacă înregistrează pe HDD extern.
Treburile cu sistemul de operare nu ai cum să le vezi pe loc, evident. Dar pentru asta ai magazine care îți oferă și retur până la 60 de zile.
Poate sunt eu mai nebun, dar prefer să îmi iau eu marjă pentru produse pe care dau peste câteva mii de lei 🙂
CostyNn a zis
Va salut, as vrea sa achizitionez in viitorul apropiat un tv Horizon, este vorba despre modelul acesta Horizon 32HL6300F
Ce imi puteti spune, se merita achizitionarea acestuia ? mentionez ca am cautat un tv care sa nu fie smart tv, sa fie full hd si in diagonala 80cm-100cm. L-am gasit pe acesta, garantie 5 ani, ce parere aveti in general de aceste tv horizon, sunt bune sau nu ? multam
Yamasha a zis
La nivelul ăsta de preț diferențele sunt foarte, foarte mici. La 32′ tehnologia nu s-a schimbat de mult timp, nu sunt îmbunătățiri aduse. Alege un model cu garanție cât mai mare, eventual, extra garanție.
ileana a zis
nu lua
Yamasha a zis
Ai și niște argumente pentru afirmație?
Novacescu Laurentiu Bogdan a zis
Buna ziua.
Ajutor telecomanda: am achizitionat Horizon 50HL7590U/B, dar la telecomanda livrata nu am butoanele pentru: memorarea unei emisiuni si intoarcere la un post TV anterior.
Exista o astfel de telecoamnda care sa contina si aceste doua butoane?
Mulțumesc anticipat pentru raspuns.
Yamasha a zis
Nu știu să existe.
Spornic a zis
Aș dori să îmi cumpăr un televizorul Horizon 43HL6331F pe post de Televizor și monitor desktop nu mă interesează neapărat aplicațile instalate ce spuneți merită investiția ???
Yamasha a zis
N-aș merge pe așa ceva.
Razvan a zis
Am luat în 2023,un Horizon Smart de 108 cm,pot spune,după câteva luni de utilizare,că este cel mai handicapat tv,nu cred sa fie ceva mai prost făcut.in anumite momente se pierde semnalul tv,se blochează,nu se aprinde din telecomandă,trebuind sa l scot din priza,și chiar și așa îi ia ceva timp sa intre pe canalele TV,deci cine are ochi să vadă ce scriu aici, poate decide dacă merita,sau nu,sincer nu l recomand decât dușmanilor;)