Continuăm seria noastră de experiențe despre televizoare și ajungem la cei de la Panasonic.
Când vorbești despre dezvoltarea imaginii unui televizor cred că te poți raporta, fără doar și poate, la Panasonic.
Ei știu ce au de făcut când vine vorba despre imagine, ei sunt japonezi și cred că am zis tot.
Poate că nu au aceleași bugete de marketing precum Samsung, dar cu siguranță fac ceea ce trebuie când vine vorba de „tehnicalități”.
Ei dezvoltă, cot la cot cu cei de la LG panourile OLED pentru televizoare. De fapt și de drept, ei iau părți componente ale panelului și au drept de modificare, baza tot la LG Display este.
Sunt prezenți pe piață încă din 1918 și wikipedia spune că sunt e locul 4 în lume privind cota de piață.
În România aș zice că Panasonic nu face volum, este nișă.
Dan a zis
Poate ca imaginea lor e mai bună decât a LG-ului dar sistemul de operare și telecomanda parca venita din anii 80 te îndepărtează de el .
Yamasha a zis
Într-adevăr, japonezii nu știu de asta. Telecomanda, la modele premium, e decentă, dar sistemul de operare este tare neintuitiv. Au încercat un pic cu noua versiune, în plus, nici denumirea nu e wow, nu țin minte niciodată cum se numește sistemul de operare de la Panasonic.
Da, n-au oameni ok pe tipul ăsta de marketing.