Așa ni se transmite de sus. Se pare că băieții de la marketing reușesc să facă pe cele nefăcute. Iar când un televizor 4k costă până în 2000 de lei în campaniile de reduceri este de așteptat să vedem astfel de lucruri. Până la urmă, la noi în țară, se militează pentru cifre și reduceri, nu? A, da… si ieftin.
Dacă cele 3 cuvinte cheie le ambalăm frumos… vă garantez că lumea va cumpăra ca pâinea caldă. Nimeni nu știe de calitate la noi, oricât de mult ar dori blogul acesta să schimbe păreri, să vă îndrume să alegeți corect televizorul.
Se pare că 4k a prins mult mai bine la public, cel puțin așa ne relatează Gary Shapiro, CEO la Consumer Technology Association. Pe lângă televizoarele 4k se pare că încep să se vândă destul de bine și BluRay-urile ULTRA HD.
Acesta ne anunță că 62% dintre persoane aleg să cumpere un telefon mobil, iar 29% dintre aceștia se îndreaptă și spre un televizor.
Totodată până la 700 000 de unități bluray au fost vândute până acum, în 2024. Eu zic că este o cifră promițătoare. Sigur, ne raportăm la piața americană. La noi se numără pe degete oamenii care au așa ceva în casă.
Adaugă un comentariu